160347
۲۷ خرداد ۱۳۹۷
صمیمی عنوان کرد؛

مسابقه‌ای برای نوجوانان با موضوع «مهمترین جمله مقام معظم رهبری در نماز عید فطر»

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران از مسابقه ارسال مهمترین جمله از بیانات مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید فطر امسال از دیدگاه یک نوجوان همچنین ارسال عکس از زیباترین جلوه‌های حضور در جشن عید بندگی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، صمیمی از حضور منسجم و پرشور دانش آموزان بویژه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس در مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) خبرداد و گفت: دانش آموزان پس از یک ماه بندگی خداوند خود را برای اقامه نماز باشکوه عید فطر در مصلی امام خمینی (ره)آماده می کنند و اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع دانش آموزی در این مراسم باشکوه از دانش آموزان استقبال خواهد کرد. این برنامه‌ها با هدف توسعه فرهنگ عبودیت و تکریم عید بزرگ مسلمانان در بین دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم » ویژه دانش‌آموزان در حاشیه مراسم نماز عید فطر خبر داد و گفت: دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند با تهیه عکس‌های خود از لحظه واریز فطریه به کمیته امداد امام خمینی ره و ارسال آن به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این پویش عظیم دانش آموزی شرکت کنند.

 

صمیمی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خرداد به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه رسالت، نبش خیابان شهید هدایتی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران تحویل دهند و یا به آدرس الکترونیک info@anjomanyaran.ir و یا از طریق شبکه‌ اجتماعی سروش به آدرس ayandehsazanir@ ارسال کنند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران گفت: جوایز این پویش دانش آموزی سفر به کربلا معلی است که به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار