160252
۲۴ خرداد ۱۳۹۷
در غرفه خیریه «مادر مهربان» در برج میلاد صورت گرفت؛

پهن شدن سفره سخاوت مردم برای اطعام کودکان نیازمند

بنیاد خیریه «مادر مهربان» از مجموعه‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه اطعام کودکان نیازمند فعال است و غرفه آن در طول شب‌های ماه رمضان در برج میلاد کمک‌های مردم را جمع‌آوری کرد.

به گزارش کودک پرس ، بنیاد خیریه «مادر مهربان» از معدود مجموعه‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه اطعام کودکان نیازمند فعال است و طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

 

حمیدرضا جلالی مدیرعامل این بنیاد گفت: بنیاد خیریه «مادر مهربان» در ایام ماه رمضان با غرفه‌ای در جشنواره «شهر خدای» برج میلاد حضور داشت.

وی ادامه داد: در این غرفه مردم با شیوه‌ای جذاب توانستند در طرح “سفره ما و شما” و تهیه بسته ارزاق برای کودکان نیازمند مشارکت کنند.

 

جلالی یادآورشد: برخی از بازدیدکنندگان به صورت نقدی به بنیاد کمک کردند و برخی هم به صورت داوطلبانه آمادگی حضور در امور اجرایی برنامه‌های پیش رو این بنیاد را اعلام کردند.

مدیرعامل خیریه مادر مهربان متذکر شد: در این غرفه که امشب به عنوان آخرین شب حضور در برج میلاد و ویژه برنامه ماه رمضان به کار خود پایان می‌دهد، حدود 2000 نفر از مردم در طول ماه رمضان از غرفه بازدید و در طرح‌های مختلف بنیاد مشارکت داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم روزه دار می‌توانند زکات فطریه یا کفاره خود را با شماره گیری کد #622*780* به بنیاد خیریه مادر مهربان پرداخت کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار