موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
160235
۲۴ خرداد ۱۳۹۷
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد؛

استقبال از «دانش‌آموزان روزه اولی‌» با گل و هدیه فرهنگی در نماز عید فطر/ برگزاری مسابقه «نقش بندگی»

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان این سازمان در حاشیه مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر، با اهدای گل و هدایای فرهنگی از نمازگزاران به ویژه دانش‌آموزان روزه‌اولی‌ استقبال می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، محمد روشنی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان در مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر حضور پرشور و فعال خواهند داشت، اظهار کرد: این برنامه با هدف توسعه فرهنگ عبودیت در بین دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان روزه‌ اولی با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌‌‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ «نقش بندگی» ویژه دانش‌آموزان روزه‌اولی‌ در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر خبر داد و افزود: این مسابقه در سه محور عکاسی، دلنوشته و خاطره‌نویسی برگزار خواهد شد که دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 31 خردادماه سال‌جاری از طریق پست الکترونیکی به نشانی pishfar@medu.ir ارسال کنند.

 

قائم مقام سازمان دانش‌آموزان در ادامه خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان این سازمان با ایجاد غرفه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری و تشکیل گارد استقبال، با اهدای گل و هدایای فرهنگی از نمازگزاران به ویژه دانش‌آموزان روزه‌اولی‌ استقبال می‌کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار