160107
۲۳ خرداد ۱۳۹۷

انتقال دو کودک به شیرخوارگاه معتضدی

 زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از انتقال دو کودک به شیرخوارگاه معتضدی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه با اشاره به انتشار عکس خانواده دارای دو فرزند بدسرپرست در فضای مجازی، اظهار داشت: چندی پیش که بر اساس پیشنهاد کارشناسان بهزیستی و با تشخیص مقام قضایی این کودکان از خانواده جدا و در مراکز بهزیستی پذیرش شدند، اما پس از مدتی با  اصرار بستگان مادر خانواده علی‌رغم مخالفت بهزیستی با حکم قضایی کودکان تحویل دایی خانواده داده شد و برای زندگی به کوهدشت مهاجرت کردند.

وی افزود: شب گذشته نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه باحضور در منزل این خانواده و بررسی شرایط زندگی آنها اقدامات لازم برای انتقال دو کودک یک ساله و پنج ماهه را به شیرخوارگاه معتضدی انجام دادند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: مادر این خانواده نیز مدتی در خانه سلامت بهزیستی تحت حمایت بوده و در حال حاضر بهزیستی قرار است شرایط لازم برای توانمندسازی وی را فراهم کند.

شریفی ادامه داد: پدر این خانواده که در عکس منتشر شده از آن به عنوان فردی معتاد نام برده شده در حال حاضر با متادون درمانی تحت نظارت است و به شغل ضایعات فروشی نیز مشغول است.

وی افزود: علاوه بر اینکه دو کودک یک ساله و پنج ساله این خانواده شب گذشته به شیرخوارگاه معتضدی منتقل شدند، دو کودک دیگر این خانواده هم در رده سنی هشت ساله و چهارساله در مراکز بهزیستی تحت مراقبت هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: مددکار شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه پس از بازگشت کودکان به خانواده وضعیت آنها مورد بررسی قرار داده شده است.

شریفی ادامه داد: وضعیت زندگی این خانواده توسط بهزیستی تحت نظارت و بررسی است و از هیچ تلاشی برای کمک به آنها دریغ نخواهد شد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری اصحاب رسانه در این راستا، خواستار شد که اهل‌قلم قبل از انتشار چنین موضوع‌های که ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه مراتب را از طریق روابط عمومی و مسئولان بهزیستی پیگیر شوند.

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار