160099
۲۳ خرداد ۱۳۹۷

توجه ویژه نمایشگاه علوم قرآنی به بخش کودک و نوجوان

نمایشگاه علوم قرآنی ارومیه در کنار تخفیف ۶۰ تا ۸۰ درصدی، تعویض قرآن‌های کهنه با نو و اجرای نمایش با موضوع قرآن و عترت نگاه ویژه‌ای به بخش کودک و نوجوان دارد.

به گزارش کودک پرس ، نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی به مناسبت جشن رمضان از ۱۹ خردادماه در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه دایر شده است.

در این نمایشگاه افزون بر حضور ناشرانی از استانهای آذربایجان شرقی، قم و آذربایجان غربی، غرفه هایی به کتابخانه مرکزی ارومیه، اتحادیه موسسه ها و تشکل های قرآنی استان و همچنین تعدادی از موسسه های قرآنی واگذار شده است.

از نکات قابل توجه نمایشگاه علوم قرآنی در کنار تخفیف ۶۰ تا ۸۰ درصدی، تعویض قران های کهنه با نو و اجرای نمایش با موضوع قرآن و عترت می توان به ظرفیت نمایشگاه در بخش کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

درحالیکه بخشی از کتب و نرم افزارهای عرضه شده در نمایشگاه علوم قرآنی مربوط به حوزه کودک و نوجوان است، برخی غرفه ها به صورت تخصصی، در این بخش محصولات فرهنگی عرضه می کنند.

برای نمونه، موسسه قرآنی خیرالنساء ارومیه کتب مذهبی و دینی حوزه کودک و نوجوان را به نمایش گذاشته و با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه می کند.

همچنین طرح “نقاشی بکش و جایزه بگیر” و “قرآن بخوان و جایزه ببر” در این غرفه با استقبال کودکانی که به همراه خانواده برای بازدید از نمایشگاه می آیند، مواجه شده است.

کتابخانه مرکزی ارومیه نیز از بخش کودک و نوجوان غافل نشده و در کنار بخش کتب مذهبی، معرفی زندگینامه و تالیفات آیت الله قریشی و همچنین نمایش نسخ خطی و چاپ سنگی از ظرفیت نمایشگاه برای اجرای طرح نقاشی رضوی استفاده کرده است.

کودکان علاقه مند، با کشیدن نقاشی های مرتبط با امام رضا(علیه‌السلام) در مسابقه نقاشی رضوی شرکت داده می شوند.

فراهم کردن ساز و کار عضویت کودکان و نوجوانان در کتابخانه با نیم بهاء از دیگر خدمات ارائه شده در غرفه کتابخانه مرکزی ارومیه در نمایشگاه علوم قرآنی است.

نمایشگاه علوم قرآنی تا ۲۴ خرداد ماه در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه دایر بوده و میزبان خانواده ها به همراه فرزندانشان است.

منبع: خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار