159967
۲۳ خرداد ۱۳۹۷

گیرافتادن کودک ۱۴ماهه در میان بدن مار افعی+ عکس

یک تربیت کننده مار بسیار حرفه‌ای به نام “جیمی گوارنیو” فیلمی کوتاه از دخترش “آلیزای” ۱۴ماهه در حال بازی کردن با یک مار افعی۱۳فوتی با ظرفیت کشتن و بلعیدن یک بزرگسال بالغ منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، این کلیپ نشان می‌دهد که کودک خردسال به راحتی با یک مار افعی بزرگ تعامل می‌کند و با او هم بازی می‌شود و او را در ‌آغوش می‌گیرد بدون اینکه ماهیت بسیار خطرناک این مار افعی در رفتارش تاثیر بگذارد.

طبق گفته‌های پدر کودک، جیمی مارهای افعی به خاطر نیش‌های کشنده‌شان شهرت بدی در بین عموم دارند، اما این ترس بیخود است که ذهن مردم با آن شست و شو شده است.

جیمی بیان داشت:‌ مارها آفریده‌های شیطانی نیستند برعکس آن‌ها می‌توانند موجودات خانگی و اهلی بسیار دوست داشتنی باشند. دختر من اکنون می‌داند که در رابطه با این مار خطری او را تهدید نمی‌کند.

 

او افزود: همان طور که شما در فیلم مشاهده می‌کنید مار به دور دخترم می‌گردد و با او بازی می‌کند در حالی که اصلا علاقه‌ای به نیش زدن، خفه کردن و یا بلعیدن او ندارد. ترس از مار افعی یک ترس اشتباه است که در ذهن مردم جاسازی شده است.

این مار افعی که در جنوب قاره آسیا پیدا شده یکی از 6مار بزرگ دنیال محسوب می‌شود اما بعد از این فیلم گویا یک حیوان خانگی محبوب برای بسیاری در نظر گرفته شده است.

این مار افعی تنها موجود خانگی خانه “کوارنیو” در ایالت میشیگان آمریکا نیست و 29موجود خزنده دیگر نیز در این خانه وجود دارد. شامل مارهای افعی آمریکای جنوبی و تمساح‌های عظیم الجثه.

 

جیمی افزود: برای آن دسته از مردمی که کار من با کودکم را غیر مسئولانه و خطرناک می‌دانند خواهشمندم بر پایه چیزی که می‌دانند قضاوت اشتباه نکنند، مارها می‌توانند موجودات دوست داشتنی باشند اگر شما بخواهید.

 

 

 

 

 

منبع: روزپلاس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار