159958
۲۳ خرداد ۱۳۹۷

کودک‌کش آمریکايی خودکشی کرد

مردی در ایالت فلوریدای آمریکا ۴ کودک، از جمله دو فرزند خود، را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

به گزارش کودک پرس ، پلیس آمریکا دوشنبه شب گفت: مردی اهل اورلاندو که 4 کودک را در یک مجتمع آپارتمانی در شهر مرکزی فلوریدا به گروگان گرفته بود پس از کشتن این کودکان خودکشی کرد. پلیس گفت: این حادثه غم انگیز زمانی آغاز شد که یک زن به مرکز پلیس اطلاع داد مظنونی که از نزدیکان او بوده است وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است؛ سپس افسران پلیس به محل مجتمع آپارتمانی در نزدیکی پارک «یونیورسال اورلاندو» اعزام شدند.

پلیس و فرد مظنون به نام گری لیندسی – که 4 کودک یک ساله، 6 ساله، 10 ساله و 11 ساله را در آپارتمان به گروگان گرفته بود – به تبادل آتش پرداختند و یک افسر پلیس به شدت زخمی شد. زنی که با مظنون درگیر شده بود پس از آنکه مورد حمله قرار گرفته بود آپارتمان را ترک کرده بود.
زمانی که افسران تیم «سلاح ها و تاکتیک های ویژه» موسوم به «سوات» روز دوشنبه وارد آپارتمان شدند، اجساد 4 کودک و لیندسی را پیدا کردند. جان مینا رئیس پلیس گفت: افسران بر این باورند که لیندسی قبل از آنکه خودکشی کند تک تک کودکان را کشته است.

مینا گفت: کوین والینسیا که در جریان تیراندازی زخمی شده بود در وضعیت بحرانی قرار دارد و جراحات شدیدی به او وارد شده است؛ اما وی گفت: انتظار دارد این افسر پلیس زنده بماند.
به گفته پلیس لیندسی پدر دو نفر از این کودکان بود و دو کودک دیگر متعلق به زنی بودند که وی با او درگیر شده بود.

لیندسی که به قید وثیقه آزاد شده بود پیشتر به جرم تبهکاری به زندان افتاده بود؛ وی از دادگاه استیناف درخواست کرده بود اتهام های او که شامل «ایجاد حریق عمدی، فرار و قانون گریزی» بود را مورد بازنگری قرار دهد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار