موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
159531
۲۱ خرداد ۱۳۹۷

“فنگ‌شویی وارونه” در مراحل پایانی تصویربرداری

فیلم کوتاه داستانی «فنگ شویی وارونه» به کارگردانی “زیور حجتی” شهریورماه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نمایش داده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کارگردان این فیلم کوتاه داستانی گفت: “فنگ شویی وارونه” با استفاده از بودجه‌ ارایه شده از سوی شهرداری اصفهان که سال گذشته در جشنواره کودک و نوجوان به فیلمسازان ارایه شد، ساخته شده است که البته هنوز قسط نهایی بودجه را دریافت نکرده‌ایم.

زیور حجتی با بیان اینکه ناظر کیفی این فیلم “سید محمد طباطبایی” رییس انجمن سینمای جوانان دفتر اصفهان است، افزود: فیلم کوتاه “فنگ شویی وارونه” داستان مادری است که در راستای تربیت خاص فرزندش، نتیجه معکوس می‌گیرد.

وی گفت: فیلم‌های کوتاه داستانی «آدمک چوبی» و «چشم بازار» از ساخته‌های پیشین من هستند و فیلم کوتاه “فنگ شویی وارونه” به عنوان آخرین تجربه کارگردانی من شهریورماه در جشنواره  کودک و نوجوان اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است، “زیور حجتی” دانش‌آموخته کارشناسی فلسفه غرب از دانشگاه اصفهان است و هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادیان دانشگاه تهران مشغول نگارش پایان‌نامه با عنوان درباره فلسفه هستی‌شناسانه در سینمای فیلمسازان معناگرای شرق اروپا است. وی دوره کارگردانی را در موسسه کارنامه تهران زیرنظر “شهرام مکری” کارگردان فیلم‌های “ماهی و گربه” و “هجوم” گذرانده است.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار