159427
۲۰ خرداد ۱۳۹۷
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

برخی مدارس غیردولتی به امر آموزش بیش از پرورش توجه دارند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: متأسفانه برخی مدارس غیردولتی به‌ امر آموزش بیشتر توجه می‌کنند و به حوزه پرورش نگاه ندارند و یا اعتقاد کمی دارند یا پرورش بعد از آموزش قرار دارد؛ در حالی که پرورش بر آموزش مقدم است.

به گزارش کودک پرس ، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درباره آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در تهران، اظهار کرد: این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم و نباید در مدارس، شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

وی با بیان اینکه عوامل بسیار زیادی در این اتفاق دخیل است، گفت: اول اینکه باید نظارت مان را بیشتر کنیم و در این زمینه، مدیریت مدرسه باید نظارت لازم را انجام می‌داد.

علامتی ادامه داد: نکته بعدی لزوم به‌کارگیری افرادی است که صلاحیت‌های لازم را دارند و در اینجا گزینش خودش را نشان می‌دهد و البته گزینش باید مستمر باشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نیز در این زمینه نقش دارند، افزود: فراموش نشود که مقصر اصلی همان فردی است که اشتباه را انجام داده است؛ ضمن اینکه قوه قضاییه هم به این موضوع رسیدگی کرده و اشد مجازات را تعیین می‌کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: برخی خانواده‌ها فکر می‌کنند فرزندشان را در بهترین مدرسه ثبت‌نام کردند و دیگر کاری به مدرسه ندارند در حالی که صددرصد تربیت در محیط خانواده اتفاق می‌افتد و پدر و مادر اولین مربی بچه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: روز به روز به حضور نیروهای پرورشی و جایگاه پرورشی در این شرایط بیشتر احساس می‌شود و بیشتر ضرورت پیدا می‌کند که حوزه‌های پرورشی خودشان را در مدرسه تثبیت کنند.

 

علامتی تأکید کرد: متأسفانه برخی مدارس در حوزه غیردولتی به‌ امر آموزش بیشتر توجه می‌کنند و به حوزه پرورش نگاه ندارند و یا اعتقاد کمی دارند یا پرورش بعد از آموزش قرار دارد؛ در حالی که پرورش بر آموزش مقدم است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار