159331
۲۰ خرداد ۱۳۹۷
۱۵ مهرماه؛

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان در اصفهان

نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان در اصفهان در حال برگزاری است و علاقمندان تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش کودک پرس ، نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان با موضوع آزاد، اقتباسی و بخش ویژه اصفهان که در هفته فرهنگی اصفهان رونمایی شده بود، در حال برگزاری است.

مسابقه نمايشنامه‌نويسي كودك و نوجوان از سوی دفتر تخصصي تئاتر و تالار هنر، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همكاري اداره توسعه فرهنگ شهروندي برگزار مي‌شود.
مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره تا ۱۵ مهرماه سال جاری، اعلام نتايج از سوی هيأت داوران ۲۵ آبان‌ماه و پايان داوري و اعلام نتايج نهایی آن ۹ آذرماه در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند متن نمايشنامه و دفترچه فراخوان را در سه نسخه به صورت چاپي به دبيرخانه جشنواره به آدرس اصفهان، ميدان لاله، تالار هنر و يا به ايميل honartalar@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر و دريافت دفترچه فراخوان به صورت نسخه چاپي و يا فرم الكترونيك با شماره ۳۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل نمايند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار