موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
159248
۱۹ خرداد ۱۳۹۷
حسن کلامی:

«لالاکن» را برای جشنواره کودک آماده خواهم کرد

«لالاکن» فیلمی است که در حوزه سینمای کودک ساخته شده و با محور قرار دادن سبک زندگی ایرانی اسلامی برای پخش در جشنواره فیلم کودک آماده خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، حسن کلامی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره کار جدید خود «لالاکن» اظهار کرد: این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را مصطفی قربان‌پور برعهده دارد هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد تا برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک به نمایش عمومی درآید.

وی افزود: این کار تماماً در تهران جلوی دوربین رفته  است. این کار کودک در ۳۸ جلسه فیلمبرداری شده و بهنوش طباطبایی و امین زندگانی بازیگران اصلی این کار سینمایی هستند. در این کار به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه شده است.

این تهیه‌کننده درباره چگونگی و چرایی پرداختن به موضوع سبک زندگی در «لالاکن» گفت: در جامعه آسیب‌های فراوانی وجود دارد که اگر ریشه بسیاری از آنها را بررسی کنیم به خانواده می‌رسیم، چون در خانواده است که ریشه‌های شخصیتی همه ما شکل می‌گیرد. با این توضیح در «لالاکن» به اختلاف پدر و مادر و تاثیری که این اختلافات به روی زندگی کودکان دارد توجه می‌شود.

 

کلامی در پایان تاکید کرد: جدا از این کار سینمایی قرار است سریال  ۳۰ قسمتی را هم به زودی برای سیما جلوی دوربین ببرم. این سریال که نام موقت آن «راز بی‌تا» نام دارد درباره اقشار ضعیف جامعه است. کارگردانی این مجموعه را احمد مرادپور برعهده خواهد داشت و نویسندگی آن را هم کارگردانی به اتفاق علی‌رضا نظری انجام داده‌اند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار