موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
159245
۱۹ خرداد ۱۳۹۷

اختتامیه «سحرخیزان کوچک» با حضور ۶۰۰ کودک روزه اولی

دبیر اجرایی ویژه برنامه سحرخیزان کوچک از برگزاری جشن بندگی و مراسم اختتامیه این برنامه با مشارکت شبکه ۲ سیما و با حضور عمو مهربان و خاله رویا در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رییس فرهنگ‌سرای خاوران با اعلام این خبر گفت: اختتامیه ویژه برنامه سحرخیزان کوچک به صورت متمرکز همزمان با ۲۵ ماه مبارک رمضان با حضور ۶۰۰ کودک روزه اولی در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

دوستعلی بیان کرد: آیین اختتامیه ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک» که در ایام ماه مبارک در مناطق ۲۲گانه تهران برپا شد، با مشارکت شبکه ۲ سیما و با حضور عمو مهربان و خاله رویا برگزار می‌شود و سحرخیزان کوچک در کنار خانواده‎هایشان این آخرین روزهای ماه بندگی را جشن می‌گیرند.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه گفت: اهدای هدایا به دختران و پسران، اقامه نماز شکر و صرف افطاری از دیگر بخش‎های این ضیافت معنوی است.

 

آیین اختتامیه «سحرخیزان کوچک» یکشنبه ۲۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در پردیس تئاتر تهران واقع در اتوبان امام علی جنوبي، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار