158383
۱۲ خرداد ۱۳۹۷

تجلیل از «مهدی امیر منور» حافظ نوجوان قرآن کریم

از «مهدی امیر منور» حافظ نوجوان کل قرآن کریم واحد جامعه القرآن فرهنگسرای بزرگ الغدیر با حضور قائم مقام معاون فرهنگی شهرداری تبریز تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، جمعه ۱۱ خردادماه از «مهدی امیر منور» حافظ نوجوان کل قرآن کریم واحد جامعه القرآن فرهنگسرای بزرگ الغدیر با حضور قائم مقام معاون فرهنگی شهرداری تبریز و رئیس اداره اوقافذ و امور خیریه ناحیه یک تبریز تجلیل شد.

 

 

 

علی برادران، قائم مقام معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، در این مراسم ضمن تقدیر از والدین این حافظ بزرگوار که زحمات زیادی را برای تربیت چنین فرزندی کشیده اند، با بیان اینکه از آغاز آفرینش مخاطرات و تهدیدات فراوانی بر سر راه انسان بوده است، گفت: ابلیس در آغاز آفرینش از راه خدعه وارد شد و با ادبیاتی خطاب به خداوند این چنین گفت: (قَالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ) [شیطان] گفت پس به عزت تو سوگند که همگى را جدا از راه به در مى برم.

وی، راه برون رفت از تهدیدات ابلیس را انس و الفت انسان با قرآن کریم عنوان کرده و افزود: طبق فرمایش بزرگان دین، هر جوانی که با قرآن مأنوس شود، قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود.

قائم مقام معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه تربیت جوانان و نوجوانان قرآنی با مجاهدت اساتید و کارشناسان قرآنی حاصل شده است افزود: تجلیل امروز از این حافظ نوجوان کل قرآن بخشی از زحمات این عزیزان است.

 

در این دیدار از مهدی امیر منور حافظ نوجوان قرآن کریم و جمعی از مربیان جامعه القرآن واحد فرهنگسرای بزرگ الغدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

منبع:‌ ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار