158186
۱۰ خرداد ۱۳۹۷

شهردار کرمان آرزوی کودک تحت پوشش کمیته امداد را برآورده کرد

شهردار کرمان در جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آرزوی کودک یک کودک تحت پوشش را برآورده کرد.

به گزارش کودک پرس ، سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان در جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در پارک شهید مطهری برگزار شد، ضمن اطلاع قبلی از آرزوی یک کودک تحت پوشش کمیته امداد، با تهیه لپ‌تاپ، خواسته و آرزوی این کودک را برآورده کرد .

 

وی در حاشیه این مراسم، در خصوص این کار خداپسندانه، با بیان این‌که هدف، انجام وظیفه بوده است، افزود: این کمترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم .

وی گفت: امیدوارم در قالب جشن‌های رمضان بتوانیم آرزوهای جمع زیادی از کودکان به ویژه در موضوعات شهری که نیازمند به شادی، نشاط و شادابی هستند را برآورده سازیم که با انجام این کار قطعا به وظایفمان بهتر عمل کرده‌ایم .

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که شهرداری آمادگی راه‌اندازی بازارچه‌های متعدد در نقاط مختلف شهر را دارد، تاکید کرد: این موضوع نظام‌مند بوده و نیاز به متولی مشخصی دارد .

عالم‌زاده ادامه داد : شهرداری آمادگی همکاری بیشتر با انجمن‌ها، بانوان تحت پوشش کمیته امداد و سمن‌ها برای انجام برنامه‌های متعدد و بیشتر فرهنگی و اجتماعی را دارد .

 

وی با آرزوی این‌که هیچ یتیمی احساس تنهایی و یتیمی نکند و حداقل‌ها برای کودکان، آرزو نباشد، خاطرنشان کرد: بعضی خواسته‌ها حداقلی هستند و آرزو تلقی نمی‌شوند .

عالم‌زاده با بیان اینکه امیدوارم این کودک با توکل به خدا، پشتکار و جدیت در درس خواندن سبب موفقیت خود و خانواده‌اش شود، هزینه پرداخت مخارج دانشگاه و جهیزیه این کودک را بر عهده گرفت .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بازارچه جشن رمضان ویژه مددجویان از 30 اردیبهشت ماه جاری در پارک مطهری دایر شده است، افزود: در این بازارچه هر شب جشن بزرگی با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود .

 

یحیی صادقی از قرار دادن درخت آرزوها در این مجموعه خبر داد و افزود: کودکان تحت پوشش کمیته امداد آرزوهای خود را نوشته و روی این درخت نصب کرده‌اند .

وی هدف از این اقدام را برآورده کردن خواسته‌ و آرزوهای این کودکان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مسئولان با حضور در این مراسم و انتخاب یک یا چند آرزو، نسبت به برآورده کردن آن اقدام کرده‌اند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه شهردار کرمان، از وی به جهت همکاری خوب با این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله برگزاری این بازارچه قدردانی کرد .

وی با اشاره به روحیه همکاری و دلسوزانه شهردار کرمان، خواستار تداوم همکاری بین کمیته امداد و شهرداری شد .

در پایان این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای لوح تقدیر، از همکاری‌های شهردار کرمان تقدیر و تشکر کرد .

لازم به ذکر است کودک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طی تقدیم تقدیرنامه‌ای به شهردار کرمان، از وی به جهت برآورده کردن آرزویش تشکر کرد و از عالم‌زاده خواست به عنوان پدر معنوی‌اش در کنارش باشد.

 

گفتنی است شهردار کرمان در پاسخ به تقدیر کودک تحت پوشش کمیته امداد از وی به جهت اهدای لپ‌تاپ، ضمن آرزوی موفقیت برای این کودک نخبه، گفت: امیدوارم لیاقت و افتخار اینکه به خواسته وی، پدر معنوی‌اش باشم را داشته باشم.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار