158162
۱۰ خرداد ۱۳۹۷

صفحه اینستاگرام انحرافی و ضددینی عضو هیئت مدیره مدرسه متخلف کودک‌آزاری+ تصاویر

چند روزی است که موضوع آزار و اذیت چندین دانش‌آموز در یکی از مدارس تهران در رسانه‌ها مطرح شده است و نکته جالب توجه در این موضوع حمایت یکی از اعضای هیئت مدیره این مدرسه از جریانات غیردینی و سیاسی خارج از کشور در صفحه اینستاگرامش بوده است.

به گزارش کودک پرس ، صفحه اینستاگرام متعلق به یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه ای در غرب تهران که در آن چندین نوجوان مورد آزار قرار گرفتند نشان دهنده عدم پایبندی وی به احکام مهم اجتماعی اسلام همچون حجاب و عدم اعتقاد به برخی اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی  است.

وی مطالبی در اینستاگرام خود منتشر کرده که حاکی از حمایت وی از طرح مخالفت با حجاب اجباری است که توسط مسیح علینژاد و سایر عناصر ضداسلام و ضد نظام از آن سوی مرزها در راستای از هم پاشیدن خانواده ایرانی برای دختران این سرزمین تجویز می‌شود.

از چند روز پیش  خبری به طور گسترده در فضای مجازی پیچید که  خشم و عصبانیت  مردم را برانگیخت؛ خبر آزار جنسی دانش آموزان در یکی ازمدارس متوسطه دوم  در منطقه2 واقع در غرب تهران.  این اتفاق آنچنان تاسف بار و اندوهناک بود که مقام معظم رهبری شب گذشته طی دستوری به رئیس قوه قضاییه خواستار آن شدند تا پس از محاکمه متهمان، سریعا حدود الهی در رابطه با این افراد اجرا شود.

 

طبق اظهارات رئیس آموزش و پرورش این مطقه، فرد خاطی که از پرسنل آزاد بود تحویل مراجع قضایی شده است. مدیر این مدرسه غیردولتی هم برکنار شده و در حال حاضر سرپرستی جدید برای مدرسه انتخاب شده است. در انتها آرزو می‌کنیم تا دیگر شاهد هیچ اتفاق ناگوار اینچنینی در هیچ یک از مدارس کشورمان نباشیم.

مطالب منتشرشده در صفحه اینستاگرام این عضو هیئت مؤسس را در ادامه می‌بینید.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار