موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
158045
۰۹ خرداد ۱۳۹۷

جریان نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی مستندسازی می‌شود

مدیر شبکه مستند سیما از تولید یک مستند بلند درباره جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این مستند با نگاهی آسیب‌شناسانه به وضعیت موجود بازار و همچنین نگاهی امیدوارانه به آینده نوشت‌ افزار ایرانی اسلامی، می‌پردازد و اهمیت این موضوع را از جنبه‌های مختلف برای خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی بازگو می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سلیم غفوری- مدیر شبکه مستند  در نشست مشترک با مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، با اشاره به اینکه این شبکه می‌تواند در حوزه والدین و گروه‌های مرجع دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد، گفت: باید خانواده‌ها را نسبت به اهمیت محصولات کاربردی حوزه کودک و نوجوان مانند نوشت‌افزار و … آشنا کرد.

غفوری ادامه داد: متاسفانه شخصیت‌ها و کاراکترهای ایرانی تداوم کافی برای تبدیل شدن به یک شخصیت ماندگار را نداشته‌اند در صورتی که برای برخی کاراکترهای آمریکایی ده‌ها سال فیلم و سریال تولید می‌شود و شخصیت را زنده نگه می‌دارند.

 

سعید حسینی- مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی- نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات این مجمع در پنج سال اخیر و وضعیت موجود بازار نوشت‌افزار کشور ارائه کرد.

 

مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۹۲ به عنوان یک تشکل مردمی فعالیت خود را آغاز کرده که در پنج سال گذشته به عنوان یکی از تشکل‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان ایفای نقش کرده است.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار