157751
۰۸ خرداد ۱۳۹۷

جزییات تازه از آزار و اذیت چند دانش‌آموز در یک مدرسه غیردولتی تهران

گفته می‌شود دانش‌آموزان پسر یک مدرسه در منطقه ۲ تهران تهران توسط معاون پرورشی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. آموزش و پرورش هم قول داده که این ماجرا را در بالاترین سطح پیگیری کند.

به گزارش کودک پرس ، در آخرین روزهای سال تحصیلی 97ـ1396، خبر تلخی شنیده شد؛ خبری که تعدادی از خانواده‌ها را نگران کرده است.

چندی پیش معاون پرورشی یک مدرسه در غرب تهران اقدام به اذیت و آزار تعدادی از دانش‌آموزان کرده است؛ آزار جنسی که دانش‌آموزان را دچار اضطراب و مشکلات روانی کرده است.

هر چند که خانواده‌ها پیگیر قضایی این جریان شدند و معاون مدرسه بازداشت شد؛ اما مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش دراین باره اظهار کرد: هر اقدامی که لازم باشد برای دفاع از حقوق دانش‌آموزان این مدرسه انجام خواهیم داد و آموزش‌ و پرورش با حساسیت ویژه، این مسئله را بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش‌ و پرورش در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی موضوع را بررسی می‌کند و با قصور مسئولان مرتبط این ماجرا در هر سطحی که محرز شود، اقدام قاطع انجام خواهد داد و به افکار عمومی تضمین می‌دهیم که نسبت به برهم خوردن آرامش خانواده‌ها به دلیل تخطی یک نیروی آزاد و غیررسمی کوتاه نمی‌آییم.

 

به گزارش فارس، هنوز در خصوص ابعاد این ماجرا و واقعیت‌های آن، اطلاعات رسمی منتشر نشده است و تمام مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده است بر اساس گمانه‌زنی‌هاست.

شنیده می شود مدیر این مجتمع آموزشی غیر دولتی که شامل دوره های تحصیلی ابتدایی،‌ متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد، از سمت خود استعفا کرده است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار