157671
۰۸ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری مسابقه فرهنگی نورالهدی برای کودکان

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی نورالهدی ویژه مخاطبان کودک این سامانه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مسابقه فرهنگی نورالهدی برای مخاطبان کودک سامانه نورالهدی تدارک دیده شده و سوالات آن از متن سی و نهمین شماره نشریه نورالهدی تهیه شده است.
شرکت کنندگان باید به سوالات طراحی شده مسابقه که از مطالب ارائه شده در نشریه طرح شده است، پاسخ داده و امتیاز لازم را به دست آورند.

مجله فرهنگی نورالهدی در مناسبت های مختلف، به مخاطبان کودک، نوجوان و جوان مشترک این نشریه ارسال می‌شود.
این مجله به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و به سفارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی تهیه و به اعضای خردسال این سامانه در سراسر کشور ارسال شد.

خبر آستان نیوزحاکی است؛  مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی دو ماه پس از دریافت نشریه است و مخاطبان نورالهدی می‌توانند پس از اطلاع از فراخوان مسابقه، آثار خود را در قسمت ویژه این مسابقه در سایت Razavi.aqr.ir در قالب های دل نوشته، خاطره، عکس و نقاشی بارگذاری یا از طریق ارسال پستی به آدرس حرم مطهر رضوی، صحن جامع رضوی، باب الهادی علیه السلام واحد نورالهدی یا از طریق صندوق پستی نورالهدی ۳۵۱-۹۱۷۳۵ ارسال کنند و از جوایز متبرک و ارزنده آستان قدس رضوی بهره مند شوند.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(علیه‌السلام) ارائه می‌شود.

 

 

 

 

منبع: قدس آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار