موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
157455
۰۷ خرداد ۱۳۹۷

سومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود

مدیرموسسه دارالقرآن کریم زنجان از برگزاری سومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته نقاشی با موضوع قرآنی در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،ولی الله رحیمی، مدیرموسسه دارالقرآن کریم زنجان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن با حضور عموم مردم در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جزء خوانی قرآن کریم ویژه بانوان هر روز از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 13 است، گفت: این مراسم بابرپایی نماز ظهرو عصر همراه است.

این مقام مسوول به ویژه برنامه شب های قدر هم اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن کریم با همکاری شهرداری با حضور شاکرنژاد قاری قرآنی در مسجد کوی ثمین و مسجد النور شهرک پونک برگزار می شود.

رحیمی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ماه مبارک رمضان، گفت: این جشنواره در رشته نقاشی و با موضوعات قرآنی و دینی است.

مدیرموسسه دارالقرآن کریم زنجان ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقمند مقطع پیش دبستانی می توانند تا 18 خرداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در دارالقرآن کریم زنجان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه نتایج این جشنواره 20 خرداد مشخص می شود، تصریح کرد: از برگزیدگان در مراسمی تجلیل می شود.

رحیمی به برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در مسجد ابوذر و نورالزهرا اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن در مسجد قائم آل محمد زنجان برگزار می شود.

وی در پایان به برگزاری مسابقات اذان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت نام تا 15 خرداد فرصت دارند و مسابقات هم 17 خرداد در دارالقرآن کریم برگزار می شود.

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار