157026
۰۵ خرداد ۱۳۹۷

دریافت لوح تقدیر عضو هیات علمی دانشگاه گیلان از نمایشگاه هنر تصویرگری کتاب کودک ایتالیا

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان از نمایشگاه هنر تصویرگری کتاب کودک ایتالیا لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش کودک پرس ، سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: پنجاه و پنجمین دوره نمایشگاه تصویرسازی کتاب کودکبلونیا ی ایتالیابا حضور و دریافت لوح تقدیر امیر شعبانی پور عضو هیأت علمی گروه نقاشی دانشگاه گیلان، در این شهر برگزار شد.

وی افزود: طبق اعلام سایت این مسابقه در این دوره سه هزار تصویرگر از ۲۵ کشور شامل بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، کلمبیا، کرواسی، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، کره، لیتوانی، مکزیک، پرو، پرتغال، اسپانیا، روسیه، اسلونیا، تایوان، انگلستان، اروگوئه و آمریکا شرکت کردندو آثارشان بوسیله پنج داور از روسیه، مکزیک، انگلستان، آمریکا و آلمان ارزیابی و انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت:از میان ۵ اثر انتخاب شده در نمایشگاه بلونیا ۱ اثر از امیر شعبانی پور بوسیله تیم ” پیتی” برای رویداد حرفه‌ای Pitti Immagine Bimbo انتخاب شده است که از میان ۷۷ تصویرگر حاضر در بلونیا آثار ۲۷ نفر را انتخاب و برای نمایش در رویداد تابستانه کودکان در فلورانس آماده می‌کنند.

 

سعید رهسپار تصریح کرد: این رویداد به روند جدید طراحی و تولید لباس برای کودکان می‌پردازد که در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ برابر با ۳۰تا ۲ تیر ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار