156901
۰۳ خرداد ۱۳۹۷
کارشناسان مطرح کردند؛

هشدار به خانواده‌ها درباره بازی جدید «مریم»

سال گذشته بود که بازی نهنگ آبی و مسائل و حواشی آن در رسانه‌ها به اوج خود رسیده بود، اما حال بازی جدیدی ساخته شده است که به نحوی دیگر روح و روان مخاطب خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، کارشناسان درباره بازی جدیدی که مریم نام دارد و توسط یک شهروند عربستان سعودی به نام سلمان الحربی ساخته شده است، هشدار داده‌اند.

 

در این بازی دختر 9 ساله‌ای به نام مریم گم شده است و از کاربر می‌خواهد او را به خانه‌اش برساند. قبل از شروع بازی، اسم کاربر، آدرس و اسم نزدیکان او پرسیده و از او خواسته می‌شود تا اجازه دسترسی به صفحات مجازی‌اش مانند فیسبوک و واتس‌اپ را بدهد.

 

بدون پاسخ به این سوال‌ها، دسترسی به مرحله بعد ممکن نیست. وقتی کاربر بازی را می‌بندد برای دوباره بازی کردن باید 24 ساعت صبر کند. وقتی به مرحله آخر بازی که سرتاسر پر از صداهای وحشتناک و تصاویر ناراحت کننده است ، می رسد یک شماره ناشناس دقیقا سر ساعت 3 شب با کاربر تماس می‌گیرد. روبات پشت خط که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کند، با صدای ترسناکی به کاربر می‌گوید: “با تو هنوز کار داریم” و باعث نگرانی او می‌شود. تلفن کاربر بارها زنگ می‌خورد و صداهای جیغ و پچ‌پچ از آن شنیده می‌شود. بازی سعی دارد نوجوان را به این فکر بیندازد که گرفتار جن‌ها شده است.

این بازی در کشورهای مختلف خاورمیانه رایج شده و گزارش‌ها حاکی از این است این بازی بعضی نوجوانان را به فکر خودکشی انداخته است. تاکنون یک نوجوان 12 ساله در ترکیه، بعد از این بازی با دار زدن خودکشی کرده است.
 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار