موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
156753
۰۲ خرداد ۱۳۹۷

​کارگاه شعر کودک و نوجوان برگزار می‌شود

کارگاه شعر کودک و نوجوان از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان کارگاه شعر کودک و نوجوان را با حضور سعیده موسوی‌زاده و مریم اسلامی، روزهای دوشنبه از ساعت 16 تا 18 برای شاعران و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه به سرایش شعر موضوعی و کاگاهی پرداخته و اشعارشان از سوی مدرس و سایر شرکت‌کنندگان نقد و بررسی می‌شود.

همچنین بهترین شعرهای تولید شدهدر این کارگاه در مجلات کودک منتشر خواهد شد.

سعیده موسوی‌زاده، شاعر کودک و نوجوان در سال 1344 در مشهد متولد شد و دارای لیسانس فلسفه است. وی از سال 1363 گفتن شعر و از سال 1371 نوشتن قصه برای کودکان را به‌صورت جدی آغاز کرد. برخی از آثار موسوی‌زاده عبارتند از: «نه جیک جیک نه قار قار»، «آن»، «عاشقم پس هستم»، «شعر باران»، «هی برف برف، هی برف» و مجموعه 6 جلدی «قصه‌های شاهنامه».

مریم اسلامی کارشناس شعر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. او که دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است برگزیده دو دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش شعر کودک و نوجوان در سال های 1379 و1391 است. همچنین داوری چندین جشنواره بین المللی و ملی شعر را در مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری به عهده داشته است. او همچنین دبیر شعر مجله سروش خردسال و عضو هیات تحریریه مجله رشدنوآموز است. اسلامی بیش از 30 جلد کتاب برای کودکان و نوجوانان شامل شعر و قصه تالیف و منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند به انجمن نویسندگان کودک و نوجوان واقع در خیابان سمیه بین مفتح و رامسر، بن بست پروانه مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار