156657
۰۲ خرداد ۱۳۹۷
والیبال دختران زیر ۱۷ سال آسیا - تایلند؛

گل‌افشان: بازیکنان قدرتی ما مقابل استرالیا اعتماد به نفس نداشتند

مربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران درباره شکست مقابل استرالیا گفت: متاسفانه بازیکنان قدرتی ما از نظر دریافت دچار مشکل شدند و اعتماد به نفس لازم را هم نداشتند.

به گزارش کودک پرس ، تیم ملی نوجوانان دختر ایران در سومین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 آسیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل استرالیا مغلوب شد.

صفورا گل‌افشان مربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران در این باره گفت: بازیکنان ایران بی‌تجربه هستند. این درحالی است که استرالیا و نیوزیلند قبل از برگزاری این رقابت‌ها چند بازی‌ دوستانه با هم داشتند. تقریبا تمام تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها بازی‌های تدارکاتی زیادی پیش‌بینی کرده بودند.

 

وی با تاکید بر این که تیم ملی نوجوانان ایران بدون بازی تدارکاتی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد، اظهار داشت: تنها تیمی که بدون برگزاری بازی تدارکاتی راهی تایلند شد، تیم ایران بود. به جز برگزاری یک اردو در رامسر و بازی با چند تیم سطح پایین حاضر در لیگ دسته یک، بازی دیگری نداشتیم. تیم ما تجربه لازم را نداشت و همین مسئله هم باعث شد بچه‌ها در جریان بازی تا حدودی خود را ببازند، دچار افت روحیه شوند و درنهایت نتیجه را واگذار کنند.

 

گل‌افشان تجربه را عامل برد استرالیا دانست و افزود: بازیکنان استرالیا این تجربه را داشتند که چطور اختلاف امتیاز خود را کاهش دهند و به همین دلیل با روحیه بالاتری نسبت به ما بازی کردند.

مربی تیم ملی دیگر دلیل شکست ایران را ضعف تیم در دریافت عنوان کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان قدرتی ما از نظر دریافت دچار مشکل شدند و اعتماد به نفس لازم را هم نداشتند. به همین خاطر توپ‌های دریافتی به پاسور نمی‌رسید. این مسئله بازیکنان سرعتی ما را هم از کار انداخته بود و متعاقب آن حملات خوبی هم در این بازی نداشتیم.

 

وی با مثبت ارزیابی کردن شرایط بازیکنان در بازی مقابل استرالیا که 5 ست به طول انجامید خاطرنشان کرد: از نظر شرایط بدنی بچه‌ها واقعا خوب بودند و تنها مسئله‌ای که باعث رقم خوردن این باخت شد، افت روحی و روانی بازیکنان بود.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار