156480
۰۱ خرداد ۱۳۹۷

کودک ۹ ماهه از آغوش مادر به دامن مرگ رفت

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری سمند کودک ۹ ماه جان خود را از دست داد و والدین او مجروح شدند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری سمند از سمت جاده پری زنگنه ملایر به ورودی اراک در حال تردد بود که بی احتیاطی هنگام رانندگی و بی توجهی راننده به جلو منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شد.

وی افزود: در این سانحه کودک 9 ماهه که در خواب به سر می برد از آغوش مادر به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: والدین این کودک به علت بستن کمربند ایمنی دچار جراحت سطحی شدند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: مجهز کردن خودرو به صندلی کودک برای رانندگانی که دارای کودک خردسال هستند امری الزامی است اما این موضوع به ندرت رعایت می شود.

وی افزود: درصدی از سرنشینان وسایل نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی هنگام بروز حادثه دچار سانحه شده و جان خود را از دست می دهند.
وی تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان خودروهایی که در جاده های تردد دارند ضروری است و نصب کمربند بر روی وسیله نقلیه جنبه تزئینی ندارد.

طبق گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان، 505 تن سال گذشته در سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار