موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
156443
۰۱ خرداد ۱۳۹۷
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛

فضای نمایشگاه قرآن در بخش کودک و نوجوان را زنده مشاهده کنید

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حالی برگزار شده است که شبکه قرآن و معارف سیما تصمیم دارد برای مخاطبان کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن برنامه‌های متنوعی را در معرض بینندگان و مخاطبان خود قرار دهد.

به گزارش کودک پرس ،بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 30 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد و تا 14 خردادماه ادامه خواهد داشت.

در کنار غرفه‌ها و بخش‌های متنوع در نمایشگاه امسال، شبکه قرآن و معارف سیما نیز در راهروی اصلی و بر خلاف سال گذشته که در نیم طبقه بالای شبستان قرار داشت، به اجرای برنامه‌های زنده و تولیدی در حضور مردم پرداخته است.

 

یکی از از برنامه‌های این شبکه که به‌صورت تولیدی ضبط می‌شود، برنامه مربوط به کودک و نوجوان است که هر روز بعد از ظهرها در استودیوی شبکه قرآن که در کریدور رسانه‌ها واقع شده، به روی آنتن می‌رود و کودکان و نوجوانان بازدید کننده که همراه با خانواده به نمایشگاه آمده‌اند، به جایگاه دعوت می‌شوند و فضای شاد و معنوی را فراهم می‌کنند.

 

شبکه قرآن و معارف سیما علاوه بر این برنامه، در حوزه اطلاع‌رسانی نیز فعالیت داشته و با برنامه رصد که هر شب از ساعت 21:20 به روی آنتن می‌رود، اخبار و رویدادهای نمایشگاه را به نمایش می‌گذارند.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار