156273
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

حمایت از ۴ هزار کودک فاقد حامی در طرح اکرام محسنین

معاون توسعه ومشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در قم گفت: اولویت ما در امر خدمات رسانی و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال حمایت از ۴ هزار نفر از فرزندان فاقد حامی در قالب طرح محسنین است.

به گزارش کودک پرس ، اکبر رشیدی معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به مشارکتهای مردمی در امر کمک به نیازمندان گفت: این معاونت در نظر دارد در 4 محور کمکهای مردمی را با هدف کمک به افراد تحت پوشش و نیازمندان در ماه مبارک رمضان جمع آوری کند .

 

وی افزود: طرح اکرام محسنین و تکریم سالمندان از برنامه های جامع سال جاری درماه مبارک رمضان است که اولویت ما در رمضان امسال حمایت 4 هزار نفر فرزندان فاقد حامی در قالب طرح محسنین است.

 

رشیدی ادامه داد: طرح جدید دیگر ما در رمضان امسال تکریم سالمندان است که تحت حمایت بوده و بخش محدودی از خدمات را در قالب طرح پدران و فرزندان معنوی دریافت می کنند.

 

معاون توسعه و مشارکتهای مردی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: متاسفانه کلی گویی و ارائه آمار تاثیری در جذب مخاطب ندارد که در این راستا طرح کیس محوری مبتنی بر نیاز را طراحی کرده ایم.

 

وی عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان از این طریق جذب در آمد شده که با شناسایی نیازها و تشکیل پرونده و ارتباط چهره به چهره با خیرین کمکهای آنها در اختیار خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار می گیرد.

 

رشیدی خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از برنامه های ما درماه مبارک رمضان طرح اطعام و افطاری است که هر خانواده میزبان یک نفر در هر شب از ماه مبارک رمضان به مبلغ 8 هزار تومان است که در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

 

معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این معاونت برنامه های فرهنگی وخدماتی ویژه ای را در شبهای قدر با هدف حامی یابی برای کودکان نیازمند غیر یتیم در نظر گرفته است که نیازمند حضور و حمایت مردم در این طرح می باشد.

 

وی گفت با توجه به ظرفیت زکات فطره که امسال به 6 میلیارد تومان خواهد رسید می توان با مشارکت های مردمی و خیرین کارهای بزرگی را در راستای حمایت از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قم انجام داد.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار