موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
156215
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ترویج سبک زندگی سالم در فضای مجازی با سامانه‌های هوشمند کودک و نوجوان

فرهنگ‌سازی و ترویج سبک‌زندگی سالم در فضای مجازی از طریق سامانه‌های هوشمند کودک و نوجوان در تفاهم‌نامه مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با یک زیست بوم فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به شعار سال سازمان بهداشت جهانی با عنوان «سلامت برای همه» و نقش رسانه‌های نوین، در تحقق این شعار از یکسو و لزوم حرکتی هدفمند جهت تببین مفهوم سلامت به گفتمان کودک و نوجوان کشور، تفاهم نامه‌ای به نمایندگی موسسه آوای هنر سلامت با زیست بوم مجازی درسا منعقد کرد.

این تفاهم نامه با موضوع فرهنگ سازی، ترویج و اجتماعی کرد مبانی سلامت و ارتقای سبک زندگی سالم جامعه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و سامانه های هوشمند با اولویت کودکان و نوجوانان به امضا رسید.

 

همکاری در تولید سرویس‌های سلامت کودک و نوجوان و تولید، ترویج و نشر مفاهیم مرتبط با سلامت کودکان با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ترویج مفاهیم فضای مجازی سالم تشکیل اتاق‌های فکر توسعه ظرفیت‌های رسانه‌های دیجیتال کودکان و محتوای دیجیتال سلامت بخشی از محورهای همکاری به شمار می‌رود.

 

گفتنی است طرفین تفاهم نامه قرار را بر این گذاشتند تا در برگزاری کمپین‌ها و برنامه‌های مجازی سلامت کودکان، معرفی اولویت‌های سلامت وزارت بهداشت به کودکان و نوجوانان، پیاده سازی سامانه‌های مشاوره پیگیری، همکاری و مشارکت در برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی-ترویجی سلامت و مواردی از این قبیل همکاری داشته باشند.

 

 

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار