موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
155925
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

تعطیلی دبستان‌ها به شوراهای مدرسه واگذار شده است/ مدارس ابتدایی در صورت «تدریس کتب درسی و انجام ارزشیابی» تعطیل می‌شوند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعطیلی دبستان‌ها به شوراهای مدرسه واگذار شده است، گفت: مدارس ابتدایی در صورت «تدریس کامل کتب درسی و انجام ارزشیابی» تعطیل می‌شوند.

به گزارش کودک پرس، علیرضا راهپیما رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این جمله که برخی مسئولان دبستان‌ها عنوان کردند که بخشنامه‌ای برای تعطیلی مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به دست آنها نرسیده است، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که «باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در دوره ابتدایی اگر تدریس کتاب ها و ارزشیابی تا پایان اردیبهشت ماه به پایان برسد، نیازی نیست دانش آموزان در خرداد ماه در مدرسه حضور پیدا کنند» و بر این اساس سخنان وزیر، فصل‌الخطاب در این زمینه است و مدارس می‌توانند اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: زمان تعطیلی دبستان‌ها به شوراهای مدرسه واگذار شده است و آنها بر این اساس که آیا کتاب درسی و ارزشیابی دانش‌آموزان به پایان رسیده است یا خیر، درباره دایر یا تعطیل بودن مدارس، تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

راهپیما ادامه داد: دانش‌آموزان دبستانی در سال تحصیلی جاری 12 روز تعطیلی به دلیل آلودگی هوا و بارش برف داشتند که مدارس باید این زمان را جبران می‌کردند تا دانش‌آموزان از تحصیل و درس، عقب نمانند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار