موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
155622
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

عمو قناد عضو کانون تطهیرکنندگان داوطلب شد

مجری قدیمی برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما بعد از دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(سلام‌الله علیها) به کانون تطهیرکنندگان داوطلب پیوست.

به گزارش کودک پرس ، مجری قدیمی برنامه های کودک و نوجوان صدا و سیما بعد از دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام‌الله علیها) به کانون تطهیرکنندگان داوطلب پیوست.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام‌الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های داوطلبانه گفت: فعالیت داوطلبانه، یک پدیده اجتماعی پر دامنه است که اثرات مهم و مثبتی بر جامعه می‌گذارد و موجب می‌شود قسمتی از منافعی که جامعه به شما رسانده است به جامعه برگردد.

وی در ادامه گفت: شهروندان مخصوصا چهره‌های شناخته شده با مسئولیت پذیری و عضویت در کانون تطهیرکنندگان دواطلب می‌توانند در شرایط بحرانی مسئولیت اجتماعی خود را ادا کنند.

 

مجید قناد هم با استقبال از این طرح، آمادگی خود را برای پیوستن به کانون تطهیرکنندگان داوطلب اعلام کرد و در ادامه با پر کردن فرم به عضویت این کانون درآمده و کارت عضویت تطهیرکننده داوطلب از سازمان بهشت زهرا (سلام‌الله علیها) دریافت کرد.

مجید قناد پس از عضویت در کانون تطهیرکنندگان داوطلب گفت: با افتخار و برای داشتن آینده‌ای روشن برای کشور و مردم عزیز کشورم و با هدف اینکه بتوانم روزی باری را از روی دوش مردم کشورم در شرایط سخت بردارم به عضویت این کانون درآمدم.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار