155492
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود؛

اطعام ۱۵ هزار مددجوی کمیته امداد ملایر/ جذب یک‌هزار حامی

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار حامی در طول ماه رمضان در ملایر جذب شود، گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۷۶۹ کودک یتیم و ۵۷۹ فرزند طرح محسنین توسط ۳ هزار و ۹۹۵ حامی در شهرستان ملایر حمایت می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، تیمور کرمی‌مقدم با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد ملایر در ماه رمضان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد توجه به اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در ماه رمضان است که در این راستا کمیته امداد با کمک و حمایت خیران نیکوکار برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته است.

وی از اطعام 15 هزار نفر از نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد در طول ماه رمضان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب طرح ضیافت افطاری نیازمندان از شب اول ماه رمضان شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر افزود: در این زمینه با همکاری نیکوکاران ملایر، اداره اوقاف در راستای نیت واقفان و با همکاری تالارها و رستوران‌های ملایر همه مددجویان زیر پوشش این نهاد از طرح افطاری و ضیافت الهی در این ماه بهره‌مند می‌شوند.

 

وی سرکشی و تفقد از خانواده‌های زیر پوشش در طول ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این طرح مسوولان شهرستان از خانواده‌های بی بضاعت سرکشی و دلجویی دارند.

کرمی‌مقدم از توزیع بیش از 300 مورد سبد کالا بین مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران و مردم نوعدوست تعداد سبدهای کالا تا پایان ماه رمضان افزایش پیدا کند.

وی از برگزاری طرح اکرام ایتام در طول ماه رمضان خبر داد و افزود: طرح حامی‌یابی در پایگاه‌های حامی‌یابی از 15 تا 23 ماه رمضان انجام می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار حامی در طول ماه رمضان در ملایر جذب شود، گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 769 کودک یتیم و 579 فرزند طرح محسنین توسط 3 هزار و 995 حامی در شهرستان ملایر حمایت می‌شوند.

وی از برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات در پایان ماه رمضان در ملایر خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید فطر در میعادگاه‌های برگزاری نماز عید برپا خواهد شد.

 

کرمی‌مقدم از مردم نوعدوست و خیران شهرستان ملایر درخواست کرد کمیته امداد ملایر را در طول ماه رمضان در کمک رسانی بیشتر به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش یاری کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار