155485
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

آمار کانون‌های پرورش فکری سیستان و بلوچستان متناسب با جمعیت کودکان نیست

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ظرفیت خیرین و اندیشه‌ورزان جهت افزایش فعالیت‌های کانون استفاده می‌شود، گفت:تعداد کانون‌ها متناسب با جمعیت کودکان نیست.

به گزارش کودک پرس ، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: باید اسباب بازی متناسب با نیاز کودک باشد.

 

وی با بیان اینکه اسباب بازی می تواند در رشد ذهنی، فکری و فرهنگی کودکان اثرگذار باشد، افزود: ذائقه کودکان ما را اسباب بازی ها شکل می دهند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان کرد: اگر نوع اسباب بازی را که والدین برای بچه ها انتخاب می کنند حساب شده باشد روح و روان این کودک به آن سمت حرکت می کند.

 

هادی یادآور شد: تصور کنید کودکی را که با عروسک های شاهنامه بازی کند با کودکی که با شخصیت های فیلمهای اکشن و خشن بازی می کند.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر اسباب بازی ها به خیلی از ارگانها و دستگاه برمی گردد، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اخیرا لبرهای خاصی به فروشگاه های اسباب بازی داد که در این طرح، لبرها بر روی اسباب بازیها قرار گرفت.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بی هویتی را از عوامل سرخوردگی بچه ها و گرایش آنان به فرهنگ های بیگانه دانست و یادآور شد: مرکز شاهنامه خوانی در حال تجهیز است.

 

هادی عدم برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه را پس از گذشت 8 ماه از انصاب شان را این گونه توجیح کرد و گفت: من اعتقاد دارم که در یک نشست خبری کاری را که خود مسئول انجام می دهد را بازتاب دهد نه اینکه افتخارات مسئولان سابق را به حساب خودمان بنویسیم و در نشست خبری پز آن را بدهیم به همین خاطر نشست خبری بنده با رسانه با یک وقفه 8 ماه روبه رو شد.

 

وی با بیان اینکه از ظرفیت خیرین و اندیشه ورزان جهت افزایش فعالیت های کانون استفاده می شود، گفت: آمار کانون های پرورش فکری سیستان و بلوچستان متناسب با جمعیت کودکان نیست.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: با گسترش کتابخانه های سیار به دنبال جبران کمبود کانون ها در استان هستیم.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار