155396
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

محافل مذهبی و فرهنگی ایمان جوانان را افزایش می‌دهد

در کارگاه آموزشی نحوه ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی بیان شد: بصیرت و آگاهی، احساس مسئولیت و ایمان سه راه موفقیت جوانان است.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه آموزشی باهدف ارتقا سطح خدمات‌رسانی در اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شاهد و ایثارگر استان با حضور مدرس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مجید حلاج مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: ساماندهی و رسیدگی به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ایثارگری و ترغیب آنان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی اقدام شایسته‌ای در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

حلاج با تأکید بر اینکه: خصوصیات بارز یک جوان موفق، انرژی، امید و ابتکار عمل است، افزود: حضور در محافل مذهبی و فرهنگی و آشنایی با اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ایمان درونی جوانان را افزایش خواهد داد.
وی بابیان اینکه شناخت آموزه‌های اسلامی و دینی می‌تواند هر جوانی را به پیمودن راه حق و حقیقت رهنمون سازد افزود: بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در سنین جوانانی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و با اعتقاد قلبی به فرمایشات رهبرشان لبیک گفتند.

مشاور مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی بصیرت و آگاهی، احساس مسئولیت و ایمان را سه راه موفقیت جوانان دانست و گفت: امام خمینی (ره) جوانان را ذخایر و وارثان این مملکت معرفی کردند چرا که آینده انقلاب به دست جوانان سپرده‌شده است.

مجید حلاج خواستار توجه بیشتر و هدفمندتر به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شاهد و ایثارگر  استان شد و اظهار داشت: جوان ایرانی جوانی است مؤمن، پاک‌گوهر، و با باطنی آشنا به دین مبین اسلام، پس داشتن اهداف برنامه‌ریزی و ساماندهی شده، بصیرت و پویایی نسل آینده را در ادامه راه شهدا استوار خواهد کرد.
یادآوری می‌شود کارگاه آموزشی کاربران پورتال اوقات فراغت با توجه به تصویب ستاد ساماندهی امور جوانان استان در خصوص ثبت اطلاعات مربوط به اوقات فراغت جوانان در سامانه اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور مرادی کارشناس این حوزه تشکیل شد.

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار