155302
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
همزمان با صدمین سالگرد تولد باغچه‌بان؛

گشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک در مشهد

مرکز تخصصی تئاتر کودک هم‌زمان با صدمین سالگرد تولد باغچه‌بان همراه با تجلیل از داوود کیانیان در مشهد گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، در این مراسمگشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک در مشهد گفت:این مرکز تخصصي می‌تواند نقطه آغاز طرح کانون مدرسه باشد؛ بعضی آثار هنری می‌تواند نقطه عطف برای زندگی کودکان باشد چرا که آن‌ها اثرپذیری بالایی از آثار هنری دارند.

دکتر فاضل نظری افزود: این مرکز باید با تبدیل شدن به مرکز فکر و ایده بتواند توسعه یابد، چرا که به تنهایی پاسخ‌گوی نیاز فرهنگی و هنری کودکان در مشهد نیست.

در مراسم گشایش مركز تخصصى تئاتر كودك در بلوار فکوری مشهد که جمعی از مسؤلان كشورى ، هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، با اهدای لوح یادبود و حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، با اهدای تابلوی نفیس از سال ها فعالیت هنری و تلاش بی وقفه داوود کیانیان تجلیل کردند.

 

داوود کیانیان، در سخنانی با گرامیداشت یاد هنرمندان پیش کسوت تئاتر خراسان از آمــوزش و پرورش، حوزه هنری، آستان قدس و همه مراکز فرهنگی شهر خواست در ادامه اجرای طرح گشایش مركز تخصصى تئاتر كودك، یکی از سالن های خود را به تئاتر کودک و نوجوان اختصاص دهند.

 

داوود کیانیان از زبان رئیس شورای شهر مشهد، خبر ساخت “مجتمع تئاتر مشهد” را اعلام کرد و افزود: در مشهد صاحب اولین تئاتر کودک، بیشترین انتشارات کودک و بیشترین هنرمندان در این عرصه هستیم اما با وجود همه این داشته ها، خانه تئاتر نداریم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار