155281
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

اتفاقی عجیب که توسط ماموران راهور ثبت شد/ دستگیری پسربچه ۹ ساله حین رانندگی!

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مأموران پلیس راهور پس از انجام مراحل قانونی لازم این کودک را همراه والدینش به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش کودک پرس ، مأموران راهنمایی و رانندگی استان گیلان در جریان برگزاری طرح برخورد با رانندگان متخلف با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

آنان با مشاهده یک خودروی پژو که به شکل عجیبی حرکت می‌کرد دستور توقف آن را صادر کردند اما به محض نزدیک شدن به خودرو در کمال تعجب پسربچه 9 ساله‌ای را پشت فرمان دیدند.

مأموران که بشدت متعجب شده بودند بعد از پیاده کردن او از داخل خودرو بلافاصله با والدینش تماس گرفته و آنان را در جریان ماجرا قرار دادند.

 

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت:مأموران پلیس راهور پس از انجام مراحل قانونی لازم این کودک را همراه والدینش به مراجع قضایی معرفی کردند.

بر اساس ماده ۲۶ آیین‌نامه راهور هر کس بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را دارا باشد و با افراد فاقد شرایط برابر قانون برخورد می‌شود.

 

سرهنگ محمدی در خاتمه از خانواده‌ها خواست، از قرار دادن سوئیچ وسایل نقلیه در دسترس کودکان خودداری کرده و همچنین باید رفتارهای آنان را در ترافیک مدیریت کنند.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار