155106
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

اعضای بدن کودک چهارساله کوهدشتی اهدا شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد: اعضای بدن سینا پسربچه چهار ساله کوهدشتی، پس از اعلام مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش کودک پرس ، خانواده کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی فرزند چهار ساله شان بر اثر تصادف، در اقدامی خداپسندانه و انسانی اعضا کودک خود را اهدا کردند.
شرفعلی ایمانی نسب پدر سینا پس از این تصمیم، گفت: آینده انسان قابل پیش بینی نیست و ما هرگز فکر نمی کردیم سینا به این سرنوشت دچار شود.

وی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند با قاطعیت بگوید که این اتفاق برای من نخواهد افتاد چراکه این موضوع ممکن است برای هر فردی پیش بیاید.
ایمانی نسب در خصوص حادثه گفت: متاسفانه هفته گذشته در یک حادثه رانندگی، سینا از ماشین به بیرون پرت شد و پس از سه روز مرگ مغزی او اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از این موضوع به همراه سایر اعضای خانواده تصمیم گرفتیم اعضای سینا را اهدا کنیم.
ایمانی نسب گفت: بدون این که کسی از من خواسته باشد، پیگیر و خواهان موضوع شدم و پس از اینکه با دانشگاه علوم پزشکی ارتباط برقرار کردم، هماهنگی های لازم صورت گرفت و با مراجعه به تهران کار اهدا اعضا انجام شد.
وی در مورد تصمیم خود عنوان کرد: پیش از این شاهد اتفاقات زیادی برای اطرافیانم بودم که به خاطر بیماری و نقص برخی اندام های داخلی جان خود را از دست دادند.

 

این پدر داغدار بیان کرد: تقدیر سینا به این شکل بود و باید آن را به عنوان یک واقعیت می پذیرفتم اما وقتی به این موضوع فکر می کنم که با اهدا اعضای پسرم می توانم جان چند انسان دیگر را نجات دهم، احساس آرامش می کنم.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار