موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
154691
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

خطر یک لحظه دیدن یک فیلم مُخرب روی کودک از زبان آیت الله جاودان

استاد حوزه علمیه تهران گفت: اصلا پدر و مادرها به چه مناسبتی برای بچه‌های خود موبایل تهیه می‌کنند، آن هم گوشی موبایلی که پیشرفته هم است و همه امکانات و ابزارهایی که ساده‌ترین آنها بلوتوث است دارد.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله جاودان با تذکر به والدین که برای کودکان خود موبایل تهیه نکنید، نسب به خطر دیدن فیلم های مُخرب هشدار داد و گفت: نکته مهم در تربیت این است که اگر آدم یک چیزهایی را فقط یکبار ببیند واسه یک عمر خراب شدنش کافی است و به راحتی دیگر نمی شود این خرابی را پاک کرد.

وی ادامه داد: اصلا پدر و مادر ها به چه مناسبتی برای بچه های خود موبایل تهیه می کنند، آن هم گوشی موبایلی که پیشرفته هم است و همه امکانات و ابزارهایی که ساده ترین آنها بلوتوث است دارد.

 

این استاد حوزوی افزود: دشمن هم که بیکار نیست برای خراب کردن فرزندان ما یک فیلم می سازد که با همین بلوتوث به دست فرزند ما می رسد و برای خراب کردن ابدی او همین یک فیلم کافی است، و در یک لحظه بچه این فیلم را می بیند و تا یک عمر خراب شده است.

آیت الله جاودان با بیان اینکه زندگی را عادی سپری نکنید و در تلاش برای اصلاح نفس خودتان باشید، گفت: اگر قلب اصلاح شود، آدم به جایی می رسد که همه چیز این عالم بر اساس میل او است.

 

راه اصلاح قلب

وی در پایان به راه اصلاح قلب اشاره و اظهار کرد: راهی اصلاح قلب کمی سخت است اما شدنی است، باید مواظبت کرد، مواظب چشم، زبان، گوش و حتی غذای خود باشید. بدانید غذا خیلی مهم است، اگر یک غذای حرام بخورید تا 40 روز نماز قبول نمی شود.

 

 

 

منبع: ابنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار