154217
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبرداد؛

پایان گروگانگیری پسر ۹ساله در سمیرم/ پدر گروگانگیر تحویل مراجع قضائی شد

فرد سابقه داری که به دلیل اختلاف با همسرش، پسر ۹ ساله خود را به گروگان گرفته و با چاقوی قصابی قصد کشتن او را داشت، پس از ۱۸ ساعت کار عملیات روانی و پلیسی دستگیر و پسر نوجوان به مادرش تحویل شد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از اهالی روستای چهارراه به پاسگاه مراجعه و اعلام کردند، فردی که از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده و دارای سوابق متعدد کیفری و همچنین سابقه بستری در بیمارستان روانی را دارد به علت اختلاف خانوادگی و انتقام گرفتن از همسرش پسر 9 ساله خود را به گروگان گرفته و با چاقوی قصابی تهدید به قتل او کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تصریح کرد: پس از این اظهارات بلافاصله اکیپی از مجرب ترین کارشناسان اجتماعی پلیس وارد عمل شده و سرانجام پس از 18 ساعت عملیات روانی و پلیسی و حضور روانپزشک در محل، ماموران توانستند وارد منزل مسکونی شده و با دستگیری فرد گروگانگیر نوجوان 9 ساله را از کام مرگ نجات داده و تحویل مادرش دادند.

 

وی با بیان اینکه فرد گروگانگیر همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ جان ، مال و ناموس شهروندان بوده و تا پای جان برای برقرای نظم و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

گفتنی است، اقدام موفقیت آمیز پلیس در رهایی نوجوان 9 ساله منجر تحسین شهروندان را به همراه داشت و اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در محل حادثه از عملیات موفقیت آمیز پلیس تقدیر کردند.

 

 

منبع: صاحب‌نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار