153980
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

اسیر کردن ۲۲ جوان و ۴ کودک فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست صبح امروز (سه شنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۲۲ جوان و چهار کودک فلسطینی را اسیر و یک خودروی متعلق به یک اسیر فلسطینی آزاد شده در اردوگاه عسکر و اموال یک اسیر آزاد شده دیگر را مصادره کردند.

به گزارش کودک پرس ، نظامیان صهیونیست صبح امروز با حمله به اردوگاه عسکر سه فلسطینی را در دیر الحطب در شرق نابلس و چهار تن دیگر را در الخلیل و پنج تن دیگر را در شهرک قراوه بنی حسان و سه تن دیگر را در بیت لحم و اردوگاه شعفاط و العیزریه اسیر کردند.

همچنین 5 فلسطینی در اردوگاه الجلزون و دو تن نیز در جنین توسط نظامیان صهیونیست اسیر و اموال آنها توقیف شد.

رسانه های فلسطینی صبح امروز همچنین از ربوده شدن چهار کودک فلسطینی در شهرک مادما واقع در جنوب نابلس و انتقال آنها به پست بازرسی نظامیان صهیونیست در نزدیکی این شهرک خبر دادند.
ایهاب القط رئیس شورای روستای شهرک مادما در این باره گفت: گروهی شهرک نشین صهیونیست به همراه نظامیان صهیونیست با یورش به شهرک مادما و شلیک گاز اشک آور با اهالی این شهرک درگیر شدند.
وی افزود: برخی از اهالی با وی تماس گرفته از ربوده شدن کودکان خود و عدم بازگشت آنها تا این لحظه به منزل خبر دادند و تاکنون اطلاعات دقیقی از آنها به دست نیامده است.

روزنامه صهیونیستی ‘یدیعوت آحرونوت’ نیز امروز مدعی شد که بادبادک هلیوم فلسطینی ها که حامل مواد محترقه بود از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی مجاور نوار غزه به پرواز درآمد و مزارع گندم شهرک نشینان را در مناطق کیبوتس و نیرعام به آتش کشید به طوری که نیروهای آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.
این روزنامه مدعی شد که از صبح امروز تاکنون شش آتش سوزی در نزدیکی نوار غزه توسط بادبادک های آتش زا رخ داده است.

مردم غزه 10 فروردین سال جاری تظاهراتی را با عنوان راهپیمایی بزرگ بازگشت به مناسبت چهل و دومین سالگرد ‘روز زمین فلسطین’ (30 مارس) آغاز کردند که همچنان ادامه دارد.

از آغاز این راهپیمایی ها تاکنون 51 فلسطینی به دست نظامیان رژیم تل آویو شهید و بیش از 7 هزار و 300 تن دیگر زخمی شدند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار