153768
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

اختصاص بخشی از سود فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای ارتقای سطح زندگی کودکان آسیب‌دیده

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه گفت: بخشی از سود فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای ارتقای سطح زندگی کودکان مناطق زلزله‌زده، کودکان کار، کودکان بدسرپرست، مناطق محروم و معلول اختصاص می‌یابد.

به گزارش کودک پرس، فرشید گلزاده کرمانی در مورد انعقاد قرارداد همکاری با یونیسف در راستای حمایت از کودکان کار گفت: در این پروژه شرکت رفاه با توجه به داشتن بیش از 5 میلیون مشتری وفادار و بیش از هزاران تولید کننده، بستر مناسبی را فراهم کرده است تا از کمک یک جامعه بزرگ برای اجرای پروژه‌های حمایت از کودکان استفاده کند.

 

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای رفاه با بیان اینکه در این ماموریت ارتقا سطح زندگی مردم ایران از لحاط سلامت، آگاهی، آموزش و تغذیه هدف‌گذاری شده است، گفت: لذا طی بررسی‌ها انجام شده به این نتیجه رسیدیم که یونیسف یکی از سازمان‌های بزرگ دنیاست که تجارب ارزنده‌ای در صدها کشور دنیا در این زمینه دارد و از این سازمان دعوت شد، تا در راستای تحقق اهدافمان به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه سازمان یونیسف هم شاخص‌های متعددی در انتخاب شرکای خود دارد، اظهار داشت: پس از انجام بررسی‌های طرفین مقرر شد تا قراردادی بین رفاه و یونیسف برای حمایت از کودکان در حوزه‌های مختلف منعقد شود.

گلزاده کرمانی تصریح کرد: با توجه به گستره مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و گستره تولید‌کنندگان بخشی از سهم این افراد را به صورت داوطلبانه برای اجرای پروژه‌های مختلف قرار خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه فروشگاه رفاه هم درصدی از سود خود را به این کار اختصاص می‌دهد، گفت: مردم و تولید‌کنندگان می‌توانند درصدی را برای اجرای این پروژه‌ها در اختیار شرکت فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای رفاه قرار دهند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت: ما به عنوان عامل در این پروژه‌ها، کودکان ایرانی و کودکانی که در ایران زندگی می‌کنند را هدف قرار می‌دهیم، اما به طور خاص  کودکان ساکن در مناطق زلزله‌زده، مناطق محروم، کودکان بدسرپرست، کودکان کار و معلول مورد هدف ما قرار داد.  گلزاده کرمانی اظهار داشت: این تفاهمنامه به مدت سه سال با یونیسف به امضا رسیده و به مرور پروژه‌های مختلف از جمله  «تغذیه سالم برای کودکان زلزله‌زده» اعلام خواهد شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار