153190
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

کرمی: تبریز در زمینه تئاتر کودک و نوجوان پیشتاز است

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبریز در زمینه تئاتر کودک و نوجوان پیشتاز است.

به گزارش کودک پرس ، شهرام کرمی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریز موسوم به ‘تبریزیم’ با اشاره به اینکه تبریز معروف به اولین‌ها و مدخل هنرهای مختلف از جمله تئاتر است اظهار داشت: تئاتر ایران، مدیون حضور هنرمندان تبریزی است و با این پیشینه و این تلاش و همت، می‌توان برای روزهای آینده بسیار امیدوار و با یک چشم‌انداز خوب، منتظر اتفاقات بهتر در عرصه تئاتر بود.

وی افزود:در برگزاری جشنواره بین‌المللی تبریزیم، شاهد همت مشترک و همگرایی سایر دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان به ویژه شهرداری هستیم، جای قدردانی دارد.

 

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از تک‌تک هنرمندانی که در شکل‌گیری جشنواره ‘تبریزیم’ نقش داشتند، خاطرنشان کرد: این رویداد خجسته با سختی‌های فراوانی روبه‌رو بود و هنرمندان برای رسیدن به ایده آل‌ها این سختی را به جان خریدند.

وی ادامه داد: این سختی‌ها، وقتی شیرین می‌شوند که بدانیم موثریم و می‌توانیم به رشد و توسعه هنر تئاتر کمک کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری اینکه در یک ماه اخیر، در دو رویداد مهم نمایشی در تبریز اتفاق افتاد،ابراز کرد: هنرمندان و مسئولان این شهر، جزو زحمتکشان عرصه فرهنگ و هنر هستند.

 

کرمی با اشاره به اینکه اجرای تئاتر در فضای بیرونی به ارتباط مردمی کمک می‌کند، گفت: انتخاب این ژانر نمایشی برای برگزاری جشنواره ‘تبریزیم’، نشان از درک و اشراف مسئولان فرهنگی این شهر دارد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این جشنواره خاطرنشان کرد: تبریز در زمینه تئاتر کودک و نوجوان هم پیشتاز بوده است.

 

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: تا وقتی که هنرمندان، عاملان اصلی اتفاقات هنری باشند و مسئولان دلسوز نیز همراهی کنند، می‌توانیم شاهد اتفاقات خجسته در عرصه تئاتر باشیم.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار