موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
152727
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

کودکان منتظر طولانی‌ترین نقاشی کشور را ترسیم می‌کنند

۲۰۰۰ کودک ایرانی، یمنی و سوریه‌ای به همراه کودکان شهدای مدافع حرم به‌مناسبت جشن نیمه شعبان در فرهنگسرای خاوران طولانی‌ترین نقاشی کشور را ترسیم می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، رضا دوستعلی، رئیس فرهنگسرای خاوران درباره برگزاری جشن کودکان منتظر به‌مناسبت روز نیمه‌ شعبان گفت: به‌‌مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) جشن بزرگی با حضور ۲۰۰۰ کودک ایرانی، یمنی و سوریه‌ای و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

دوستعلی افزود: در این مراسم ۲۰۰۰ کودک، طولانی‌‌ترین نقاشی کشور را با موضوع ولادت امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) به تصویر می‌کشند.

وی ادامه داد: برنامه طولانی‌ترین نقاشی کشور در موضوع نیمه‌شعبان با محوریت برقراری صلح و عدالت فراگیر، ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند.
رئیس فرهنگسرای خاوران عنوان کرد: در این جشن بزرگ که با مشارکت شبکه پنج سیما برگزار می‌شود، برنامه «رنگین‌ کمان» در قالب سرودهای شاد و نمایش‌های جذاب به اجرای زنده می‌پردازد.

وی با اشاره به حضور خانواده شهدای حریم ولایت در این مراسم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم انسان‌های ولایت‌مدار و شجاعی بودند که قهرمانانه جنگیدند و سبب سربلندی ایران شدند، همچنین فرزندان و خانواده‌های این شهدا نیز با صبوری و متانت غم دوری آن‌ها را تحمل می‌‌کنند تا در این عرصه سربلند باشند.
دوستعلی بیان کرد: برهمین اساس حضور کودکان شهدای مدافع حرم در این برنامه با هدف تجلیل از این غنچه‌های مقاومت تدارک دیده شده است که در آن از کودکان معصوم و مقاوم شهدای حریم حضرت زینب(سلام‌الله علیها) یاد کرده و از آن‌ها تقدیر می‌‌شود.

یادآور می‌شود، قرائت قرآن، سخنرانی، اجرای گروه‌های هنری کودک و نوجوان، سرود، اجرای مسابقه و پذیرایی از دیگر بخش‌های جشن «کودکان منتظر» است که سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در سالن فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان است.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار