152717
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

شادی کودکانه «مهنا» اسیر بیماری نادر شد

مهنا شیخ کودک مراوه‌ای تپه‌ای است که به یک نوع بیماری نادر دچار شده که از پدر به او منتقل شده و شیرینی بازی‌های کودکانه او را تلخ کرده است.

به گزارش کودک پرس ، «مهنا» که در دنیای کودکانه خود بی‌قرار بازی کردن و راه رفتن است، بسیار سخت گام بر می دارد چراکه زخم‌های کف پایش نمی‌گذارد او به‌راحتی پاهای کوچکش را بر زمین بگذارد و به بازی مشغول شود.

جوراب برای مهنا حکم یک یار همیشه همراه را دارد چراکه نبودن آن باعث می‌شود تا او از هرگونه فعالیتی بازبماند و دنیای شیرین آن را به اشک و آه تبدیل کند.

 

وجود زخم‌ها در قسمت دست‌وپاها گاهی ذوق و شوق دنیای کودکانه را کم‌رنگ و بی‌فروغ جلوه می‌کند.

مهنا از بدو تولد تاکنون با بیماری ناشناخته‌ای در حال دست‌وپنجه نرم کردن است، یک بیماری که هنوز برخی از پزشکان تشخیص دقیق برای درمان آن ندارند اما به نام بیماری پوستی «پسوریازیس» شناخته می شود.

مهران شیخ، پدر مهنا هم به این بیماری دچار است. وی در زمان تحصیل در رشته مهندسی برق قبول شد اما شرایط اقتصادی اجازه تحصیل به او نداد و اکنون هم به جز رانندگی شرایط انجام هیچ کاری را ندارد.

امید است با یاری دستان پرمهر خیرین و توجه بیشتر پزشکان سرزمینمان شاهد برطرف شدن این درد از جان مهنا و مهران شیخ باشیم.

 

پزشکانی که در آغاز فعالیت خود برای شفای آلام دردمندان سوگند یاد می‌کنند و این اطمینان را به افراد می‌دهند که آن‌ها فرشته جان انسان‌ها خواهند بود.

 

 

 

 

منبع:‌ مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار