موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
152695
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

​نشریات شاهد «نوجوان» و «کودک» ویژه فروردین‌ ماه منتشر شد

صد و پنجاه و ششمین شماره از ماهنامه «شاهد نوجوان» و صد و چهل و هفتمین شماره نشریه «شاهد کودک» ویژه فروردین‌ماه ۱۳۹۷ منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، در این شماره از نشریه شاهد نوجوان مطالبی چون «خاطرات و معجزات»، «هلند ایران»، «قصه شنیدنی دایی جان»، «زبان حیوانات»، «پندی از طاووس»، «زبان به همین آسانی»، «بزرگ‌ترین مسجد ایران»، «مرد عمودی»، «جبران نیکی» و «آشپزی با گلپر خانم» آمده است.
در بخشی از مطلبی با عنوان «بزرگ‌ترین مسجد ایران» می‌خوانیم: در میان همه مکان‌های مهم، مساجد در نزد مسلمانان از اهمیت خاصی برخوردارند و همیشه نقش مهمی را در اجتماعات مسلمان‌ها، رفع مسائل اجتماعی و سیاسی داشته‌اند.

تابه‌حال از زیباترین‌ها، قدیمی‌ها و جدیدترها سخن گفته‌ایم. از میان سایر مساجد، به سراغ بزرگ‌ترین آن‌ها می‌رویم که همچنان محل اقامه نماز جمعه است. این مسجد، مسجد اتابک، مسجد نو یا مسجد شهدای شیراز نام دارد.

صد و چهل و هفتمین شماره نشریه شاهد کودک نیز شامل مطالبی مانند «بهار آمد»، «ماهی قرمز کوچولو»، «ساده ولی شگفت‌انگیز»، «سلام طبیعت»، «پرخوری ممنوع»، «نگاه کن پیدا کن»، «پوستر»، «پاکیان مهربان»، «کودک منظم»، «جدول»، «راز مورچه‌های باغچه»، «لطیفه»، «چیستان»، «بابا و بانو»، «بچه‌های مجله» و «اشتراک» است.

در بخشی از مطلبی با عنوان «بابا و بانو» می‌خوانیم: بانو، لباس‌های تازه‌ای که خریده بود از داخل پاکت درآورد تا یک‌بار دیگر تنش کند. یک بلوز صورتی بود با دامن چین‌دار آبی. مادر توی اتاق داشت با تلفن حرف می‌زد که بانو صدای او را شنید: «محمد رفت که بشه مراقب بانو. اون رفت که از بانو مواظبت کنه. ما از شهید شدن او ناراحت نیستیم.» بانو خیلی دلش برای بابایی‌اش تنگ‌شده بود.

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار