151548
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

واکنش عجیب و قابل تأمل یک کودک به عکس روی کیک تولدش

به گزارش کودک پرس ، یک فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی خانواده ای از عربستان سعودی را نشان می دهد. در این فیلم خانواده ی کودک در حال برش زدن کیک تولد او هستند. بر روی کیک عکس کودک چاپ شده است. به محض اینکه خانواده ی این کودک چاقو را به سمت […]

به گزارش کودک پرس ، یک فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی خانواده ای از عربستان سعودی را نشان می دهد. در این فیلم خانواده ی کودک در حال برش زدن کیک تولد او هستند. بر روی کیک عکس کودک چاپ شده است. به محض اینکه خانواده ی این کودک چاقو را به سمت کیک می برند تا آن را ببرند کودک معصوم با فریاد از خانواده اش می خواهد تا او را نکشند و به او ضرری نرسانند.

 

او در این فیلم فریاد می زند و با جملاتی بریده بریده از والدینش می خواهد تا او را ذبح نکنند (نکشند). پدر کودک با مزاح کیک را می برد و مادرش هم سعی می کند با بوسیدن سر دخترش او را آرام کند. اما کودک دست بردار نیست و همچنان گریه می کند و فریاد می زند: چشمم… صورتم.

 

در این بین پدر همچنان تأکید می کند که آسیبی به او وارد نخواهد شد و کیک را می برد. این فیلم بازخوردهای متفاوتی در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی درباره ی معصومیت کودک و احساسات لطیف او نظر داده اند و برخی دیگر چاپ عکس بر روی کیک و اصرار برای بریدن کیک را بازی با احساسات او عنوان کرده اند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار