موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
151449
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
یک تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

از پیش تولید «خداحافظ دختر شیرازی» تا اکران «خاله قورباغه»

فرشته طائرپور به بیان وضعیت ساخت و اکران فیلم های در دست تهیه خود و بازتاب نمایش فیلم های حوزه کودک در تعطیلات نوروز پرداخت.

به گزارش کودک پرس ، از پیش تولید «خداحافظ دختر شیرازی» تا اکران «خاله قورباغه»فرشته طائرپور، نویسنده و تهیه کننده سینما درباره سابقه طولانی اکران فیلم های مناسب کودک و نوجوان در ایام تعطیلات نوروز ؛گفت: قطعا قرار گرفتن فیلم های مناسب این گروه از مخاطبان در برنامه اکران نوروزی، كار صحیحی است كه هم برای سینما و هم برای کودکان و نوجوانان تاثیرات مثبت دارد. تا جایی كه یادم می آید در ایام عید، سینما رفتن از برنامه هایی بود كه بزرگترها برای بچه ها ترتیب می دادند و چه بهتر كه برای حفظ این روش فیلم مناسبی هم در حال اكران باشد. در دوران كودكی ما، فیلم ویژه ای برای كودكان نبود، اما فیلم های كمدی «جری لوئیس» و «نورمن ویزدم» معمولا اكران نوروزی داشتند و ما برای تماشای هركدام از آنها حداقل سه بار با اشتیاق به سینما می رفتیم. با آداب و عادت سینما رفتن از همان زمان آشنا شدیم.

وی افزود: به هرحال هنوز هم خوشبختانه شوق سینما رفتن در تعطیلات نوروزی، برای بچه ها چه در خانه خود باشند و چه در سفر، وجود دارد. ما هم خیلی مایل بودیم فیلم سینمایی «خاله قورباغه» برنامه عید سینماها برای بچه ها باشد كه متاسفانه این فرصت به دلایلی پیش بینی نشده، حاصل نشد. خوشحالم كه حداقل فیلم انیمیشن «فیلشاه» نصیبی از اكران نوروزی برد و حركتی در جهت توجه به نیاز بچه ها صورت گرفت.

طائرپور اظهار داشت: حتی در آمریکا هم هر ساله همزمان با تعطیلات سال نو، رسم است كه فیلمی جدید برای مخاطبان کودک و نوجوان اكران شود. معمولا این فیلم ها كه جدیدترین انیمیشن های كمپانی های معروف فیلمسازی هستند، با استقبال چشمگیری روبرو می شوند.

این تهیه کننده درخصوص زمان اكران فیلم «خاله قورباغه» گفت: مذاكرات و توافقات لازم برای اكران فیلم در تاریخ 23 خرداد (اكران عید فطر) انجام شده كه امیدوارم باز به دلایلی موجه و غیرموجه تغییر پیدا نكند.

طائرپور همچنین در مورد پیش تولید فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» گفت: پیش تولید این اثر بلافاصله پس از اکران «خاله قورباغه» آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ پروانه ساخت «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور به تازگی صادر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار