150901
۲۸ فروردین ۱۳۹۷
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان:

بالغ بر ۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در کردستان ارسال شد

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان از ارسال ۴ هزار و ۲۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم دراین استان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ،افشین خوشگوار امروز (28 فروردین) در اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم که در کانون امام خمینی سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع این جشنواره شامل شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر است، گفت: از جمله محورهای این جشنواره پیشگیری از گرایش به دخانیات و پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد است.

وی عنوان کرد: ایده پردازی، نقاشی، عکاسی، تئاتر و نمایش، فیلمبرداری، روزنامه دیواری، مقاله نویسی و نرم افزار چند رسانه ای از قالب های ارائه آثار در این دوره از جشنواره بود.

وی اظهارداشت: چهار هزار و ۲۱۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در این دوره نسبت به دوره قبل در سال گذشته شاهد ۲۵ درصد رشد داشته است.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 بهمن ماه سال گذشته بود، بیان کرد: ارائه آثار با رویکرد دینی و اسلامی شامل احادیث، حکایت، پندها و درس ها در مورد شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اولویت و امتیاز برخوردار بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم در این جشنواره اظهارداشت: رفتارهای پرخطر و تهدیداتی که امروز در جامعه وجود دارد را باید بشناسیم تا بتوانیم آنها را کنترل وکاهش دهیم.

رشید قربانی اظهارداشت: فضای مجازی انحرافات در روح و جسم دانش آموزان بوجود می آورد و ارتباط عاطفی را کاهش می دهد بنابراین باید معلمان و اولیا در این راستا هوشیارانه تر عمل کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار