موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
150545
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
سریزدی :

ناشران برای جذب مخاطب از دنبال کردن موضوعات تکراری بپرهیزند

عضو انجمن ناشران فرهنگی کتاب کودک و نوجوان گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه نشر این است که ناشران سراغ محتواهای تکراری می‌روند درحالی که باید محتواهای جدید را دنبال کنند.

به گزارش کودک پرس ،برنامه گفتگوی فرهنگی با موضوع بررسی راه‌های ساماندهی و مدیریت بازار تولید و عرضه کتاب کودک در ارتباط تلفنی با برزو سریزدی نویسنده و عضو ناشران فرهنگی کتاب کودک و نوجوان از آنتن رادیو گفتگو پخش شد.

سریزدی در این برنامه گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه نشر این است که ناشران به سراغ محتواهای تکراری می‌روند درحالیکه باید محتواهای جدیدی را دنبال کنند.تعداد کتاب فروشی‌های ثابت در حوزه کودک و نوجوان در سراسر کشور و حتی پایتخت بسیار کم است و همین عامل موجب شده که در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب مردم استقبال خیلی خوبی از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان داشته باشند.

وی افزود: البته باغ کتاب در تهران تشکیل شده اما پاسخگو نیست باید به گونه ای کار شود تا جوانان و نوجوانان دسترسی محلی به کتاب داشته باشند.

این نویسنده همچنین با اشاره به روش‌های آسان و ارزان قیمت برای ترویج و تبلیغ کتاب در حوزه کودک و نوجوان گفت: اگر شهرداری و شورای شهر امکانات بسیار خوبی که برای افزایش تعداد سالن‌های سینما فراهم کردند برای تبلیغ و ترویج کتاب نیز ایجاد کنند کتابفروشان انگیزه پیدا خواهند کرد و در این صورت می توان کتاب را در دسترس مردم قرار داد و بعد از آن به ترویج و تبلیغ پرداخت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار