موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
150521
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
نویسنده و کارگردان خوزستانی:

نمایش «نازی ومیکروب سیاه اهوازی» در یاسوج به روی صحنه می‌رود

نمایش کودکانه “نازی و میکروب سیاه”ب‌عنوان تنها نماینده خوزستان دربخش کودک ونوجوان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خلیج فارس روی صحنه می رود.

به گزارش کودک پرس ،مصطفی بوعذار صبح امروز در اهواز با اشاره به نمایش کودکانه ” نازی و میکروب سیاه ” اظهار کرد: این نمایش با موضوع بهداشت دهان و دندان به شیوه تربیتی و آموزشی و با حضور هنرمندان معلول تهیه و تولید شده است.

وی افزود: زهرا اورکی، زهرا چمن آرا، ناهید سالاری، مریم کریمی، علیرضا علوانی، احمد طرفی و محبوبه پورامینی مجموعه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نویسنده و کارگردان این نمایش بیان کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی ششمین جشنواره منطقه‌ای‌ تئاتر خلیج‌فارس، نمایش نازی و میکروب سیاه روز یکشنبه 26 فروردین در تالار هنر شهر یاسوج مورد قضاوت داوران شناخته‌شده تئاتر کشور متشکل از محمدجواد طاهری، حمید کاکا سلطانی، علی عسکری و خانم افسر اسدی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ششمین جشنواره منطقه‌ای‌ تئاتر معلولین خلیج‌فارس از 25 تا 29 فروردین‌ماه با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار