150467
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
نمایشگاه نقاشی

محک میزبان مجموعه نقاشی های کودکان در حمایت از بیماران سرطانی شد

مجموعه‌ای شامل نقاشی‌های 67 هنرمند کودک و نوجوان 6 تا 15 سال با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در موسسه محک در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، «صدای مهربانی» حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی – نقاش و مدرس دانشگاه –در قالب 67 تابلوی نقاشی در موسسه خیریه محک در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به نمایش در می آید. عواید فروش این 67 تابلو بناست صرف تامین بخشی از هزینه درمانی کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک شود. این هنرمندان کودک و نوجوان «صدای مهربانی» خود را با قلم مو و رنگ برای اعلام همدلی و همیاری با دوستان هم سن و سال مبتلا به سرطان خود به تصویر کشیده اند.

تارا بهبهانی مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه «صدای مهربانی» گفت: دنیای انسان ها پر است از صداها و آواها. همه انسان ها صدای مهربانی را دوست دارند.کودکان هم صدای مهربانی را درک می کنند و عکس العمل نشان می دهند.

در دوازدهمین سال برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، صداها، نواها و آواها را بهانه ای کردیم برای زمزمه دوستی ومهربانی، برای هم نوایی با دوستان هم سن و سال که مبتلا به سرطانند، برای یاری رساندن وکاشتن بذر امید در قلب های کوچک آنها.صداها و آواها این بار آوازی میخوانند برای دور کردن غم ها وبازگرداندن شادی وخنده بر لب های این فرشتگان کوچک. همه می دانیم آنجا که شادی و امید به زندگی باشد سرطان بی رنگ می شود و بساطش را جمع می کند و می رود.

وی که برای دوازدهمین سال پیاپی بناست نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار کند، افزود: عکس العمل ها و برخورد بچه ها پس از هر نمایشگاه در فعالیتهای انسان دوستانه و کمک و یاری به دوستانشان در من انگیزه ای ایجاد کرد که نتیجه اش تداوم نمایشگاه در 12 سال گذشته است. در واقع این نمایشگاه تلنگری است در ذهن و فکر آنها که با همدلی و خلق یک اثر هنری چه تاثیر بزرگی می توان بر روح و روان خود و دیگران بر جای گذاشت.

براساس اعلام این هنرمند نقاش، عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی – نقاش و پژوهشگر هنر – 16 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند، در این سالها بیش از 500 هنرجوی کودک و نوجوان را در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده است. بهبهانی همچنین در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی مختلفی حضور داشته و با حضور در بی­نال های معتبر خارج از ایران جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

نمایشگاه «صدای مهربانی» ساعت ۱۶ پنجشنبه 30 فروردین 1397 در موسسه خیریه و بیمارستان محک افتتاح می‌شود. علاقه مندان می توانند به مدت دو روز( 30 و 31 فروردین) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای دیدن این آثار به آدرس میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه‌راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار