150431
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
خاکی خبر داد :

تحویل 90 نوزاد معتاد در سال 96 به بهزیستی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در سال گذشته 332 کودک به بهزیستی تحویل داده شد که 90 نوزاد معتاد در میان آنها بودند.

به گزارش کودک پرس ، احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ؛ اظهار کرد: در سال گذشته 332 کودک به بهزیستی استان تهران تحویل داده شد که 90 نوزاد معتاد در میان آنها بودند.

خاکی در ادامه تصریح کرد: آمار فرزندان پذیرش شده از مادران معتاد در سال 95 ، تعداد 272 نوزاد بوده است که در سال 96 تعداد آنها به 90 نوزاد کاهش پیدا کرده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: تاسیس مراکز نگهداری از مادران و نوزادان و کودکان معتاد و ارائه خدمات به آنها در این مراکز، نقش قابل توجهی در کاهش آمار تحویل نوزادان معتاد به بهزیستی داشته است.

وی یادآور شد: خوشبختانه تاسیس و فعالیت مراکز نگهداری از مادران معتاد به همراه کودکان و نوزادان آنها در یک مجموعه، مشکلات این حوزه را تا حد زیادی مرتفع کرده است.

خاکی تاکید کرد: 158 کودک که مادران معتاد داشتند در سال 95 از بهزیستی ترخیص شده اند و 37 نوزاد نیز پس از بهبود و درمان مادر و پدر به خانواده آن ها تحویل داده شده است که این امر با شناسایی و تحقیقات انجام شده توسط مددکاران و در نهایت با حکم قضایی انجام شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار